We love monday's

Лютий 23, 2012

Общество анонимных лыганов

Filed under: Uncategorized — maninmonday @ 6:57 pm

Вони там усі збираються і розмовляють про свої проблеми. І як ти знаєш з численних фільмів, це починається саме так: ” здрастуйте, я Мерзок Поперілке і я алкоголік”.  Але як на мене це тупо говорити про те що ти алкоголік, коли ти в  групі для лиганів, адже там всі такі і ти теж, тому ви власне й зібралися.  Це  – тавтологія. Отож все відбувається так:  ” здрастуйте, я Мерзок Поперілке”.

Хоча два слова, імя і прізвище, Мерзок і Поперілке, вони руйнують, якщо не все, то дуже багато. Ти позбавляєшся анонімності, а з нею тебе покидає відвертість. Клуб втрачає свій сенс, він більше не принесе тобі ніякої користі, лише змарнує твій час.

Так що достатньо просто сказати:  “здрастуйте”. Хоча що може бути більш цинічним за побажання здоров’я глибоко хворим людям? Мабуть лише пити з ними за здоров’я. Отже, думаю вони там лише сидять і мовчки п’ють.  П’ють в абсолютній тиші.

Напиши коментар »

Коментарів ще немає.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Залишити відповідь

Блог на WordPress.com .

